Reisverslag 5 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 5 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 5

Blijf op de hoogte en volg Arianne

03 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Hee hallo daar, hier weer een verslagje uit Engeland. Eerst zal ik wel even wat vertellen over mijn stage voordat we over gaan tot de leukere dingen haha. Nee stage is ook erg leuk. 's Morgens moet ik al de bus hebben van 7.41 dat is dus echt super vroeg haha Val en ik gaan dan altijd slapen in de bus. Nou die bus staat altijd in de file dus we zijn meestal precies op tijd op stage. Om kwart voor negen begint de school en komen alle kinderen binnen. Ik hoef me niet voor te stellen aan de ouders en de ouders komen ook niet naar mij toe, okee dan niet toch haha. De dag begint gewoon gezamelijk in een soort kring, nou geen kring ze zitten dan gewoon op de grond. Er worden drie groepen en dan gaan de kindjes aan de slag met taal, dus ik let ook goed op want ja ik kan er ook nog wel wat van opsteken;$ hahaha. Nou als dat klaar is mogen ze gewoon verder alleen maar spelen. Dat is zo super zuur want ze maken er zoveel troep van en als ik ergens niet tegen kan is het tegen troep, dus dan ga ik opruimen en dan twee seconde later maken ze er dus weer een puinhoop van. Nou om kwart voor twaalf dan gaan de kindjes eten. Ze hebben of eten mee van thuis maar ze kunnen ook warm eten van school of een sandwich van school. Maar dat eten van school is zo super vet echt gewoon ongezond. Nou in de pauze kunnen Val en ik altijd lekker roddelen over de leraren enzo, echt die mensen zijn zo dik en ze proppen maar nog meer eten in. Echt heel erg ongezond. En 's middags is het gewoon overleven want dan ben ik zo moe van de ochtend en dus dan ga ik maar een beetje met de kindjes spelen enzo, hihihi. En echt heel leuk, over een paar weken krijg ik ook een groep waarmee ik dan moet gaan rekenen enzo;D echt heel leuk. Nou tot niu toe gaat het eigenlijk een beetje elke dag zo;D

En jaaaaaaaa vrijdag was het weekend! Eigenlijk wou ik dus gaan zwemmen maar was vergeten mn wekker te zetten dus toen ging ik maar niet zwemmen jammer dan. En zaterdag eigenlijk zou ik toen ook gaan zwemmen maar toen dacht ik dus dat het toch niet was had ik op de verkeerde blz van het boekje gekeken en was het er dus wel. Na jammer dan volgende week maar weer even proberen. Hopen dat het dan niet te druk is en ik normaal kan zwemmen want nu echt tussen de bejaarden zwemmen heeft geen zin. Sorry voor de mensen die ook zo langzaam zwemmen en niet bejaard zijn.

Vrijdag ben ik nog wezen shoppe echt een heel leuk shirtje gekocht. Moet echt oppassen dan ik niet teveel hier koop en het straks niet meer in mn koffer mee terug kan. Echt leuk Jeroen komt 22 maart naar mij toe en dan gaan we naar Manchester;D echt super veel zin in. Even informatie tussen door. En zaterdag samen met Anouk en Rinske naar York geweest. Echt een leuke dag gehad. Daar in die kerk geweest okee het was een hele grote kerk xD en over die stadsmuur gelopen. Echt een hele leuke dag gehad. En die Engelse treine hier zijn echt raar. Ze rijden niet op stroom maar op iets anders. En van die lange treinen lijkt het net als of je in een vliegthuig zit ofzo. Ojaaaa ik was ook nog in een reuzenrat geweest en kon je over de hele stad York heen kijken. Echt het leek net gewoon even vakantie echt heel leuk. En vandaag de dag dat het zondag is heb ik lekker niks gedaan omdat ik met spierpijn zit. Ging met Valerie hardlopen maar ja dat is dus niet zo heel verstandig geweest.

En vandaag is mijn lieve zusje jarig echt jammer dat ik niet thuis ben. Gelukkig gingen we gister even skype en toen kon ik haar toch nog even zien en eigenlijk iedereen die op haar verjaardag was toen. Echt super leuk allemaal;D

Okee ik hoop dat ik volgende week even vaker een verslagje kan maken want dat vind ik wel leuk en jullie ook dus ja daarom eigenlijk haha. En ojaa dit is echt nog heel leuk om te vertellen. Ik heb allemaal stop woordjes zoals mooker, super zuur, zuurheid na en nog veel meer maar haha Rinske en Valerie nemen die woorden nu ook van me over hahaha zo geweldig hea haha.

Nou ik ga er ook nog wat foto's bij mn verslag doen. De meeste zijn denk ik van York want dat was gewoon echt heel leuk! Hihihihi.

Toedaloee xxxx

  • 03 Maart 2013 - 18:11

    Oma Van Aanholt:

    Mag je niets tegen die kinderen zeggen, zodat ze zelf öpruimen"!!??Leuk om je gisteren even te bellen en wat fijn dat jeroen komt, bofferd! Maak je aantekeningen voor je stageverslag? B.v. dat vette eten, brr.! Liefs oma en opa ook voor je vriendin.

  • 03 Maart 2013 - 18:33

    Rutger:

    Heee ... Arieieieie.. weer een top verfslag, maar uhhh... waar rijden die treinen dan op, heb je misschien een fotootje van zo'n rare trein zonder stroom?
    Doei Oompie

  • 04 Maart 2013 - 09:16

    Rachie:

    Weer een top verslag! Hoe bevalt t eten? Is t lekker? Lang leven t internet!! Heb je toch je zussie even kunnen zien en feliciteren op dr verjaardag! ;) X

  • 04 Maart 2013 - 17:42

    Desiree:

    Heerlijk om zo te lezen dat je geniet en van alles onderneemt.Fijn dat we allemaal zo mee mogen genieten.Mooie foto's hebben jullie gemaakt in York lijkt mij een prachtige stad. :-) Groeten daar dikke x Mems.

  • 08 Maart 2013 - 19:56

    Mariska:

    Lees graag je verslagjes. En geweldig hè die engelsen, allerlei bijzondere gewoontes. Wat zouden zij van Hollanders vinden? Zijn ze eigenlijk wel polite?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 10781

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: