Reisverslag 6 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 6 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 6

Blijf op de hoogte en volg Arianne

12 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Whoo al lang niets van me laten horen, maar er is eigenlijk ook niet zoveel gebeurt. Maar ik vertel wel even het een en ander. Hier in Engeland gaat alles een beetje echt normaal worden. Stage, op mezelf wonen, dingen oplossen en engels praten beginnen een gewoonte te worden. Echt heel erg leuk. Denken in het Engels gaat op stage automatisch en het spreken gaat stukken beter als in het begin, dat is dus pas 2weken geleden want toen begon ik met mn stage. Het is wel jammer dat ik de taal nog echt moet leren, communiceren met de kinderen gaat daardoor heel anders als dat ik dat in Nederland doe. De collega's waarmee ik samenwerk zijn echt super aardig en gezellig. Alleen echt de school lunch voor de kinderen, gewoon 2x per week pizza ofzo, nou hoe ongezond wil je het hebben? Echt heel erg.

Het Engels onderwijs is echt heel anders dan in Nederland en ik denk dat ik het hier in Engeland beter vind dan in Nederland in de kleuterklas. Het is veel duidelijker als er dingen geleerd moeten worden en de kinderen raken hier door gemotiveerd. Het enige mindere aan hier vind ik dat de kinderen echt TE vrij zijn in wat ze mogen doen en er verder niet echt een structuur zit in de dag.

Okee genoeg over stage haha, na dit weekend echt helemaal niks gedaan! Wat was dat heerlijk zeg, alleen zondag boodschappen gedaan en ojaa zaterdag wouden we naar de bios gaan maar de film die we wouden zien draaide 's avonds niet. Helaas volgende keer beter. Vrijdag of zaterdag ga ik samen met Rinske lekker shoppe echt super veel zin in. En dat weekend daarna komt Jeroen!;D echt super leuk allemaal. Op skype herkende Esmee me, dat was echt heel erg leuk!(: en dan over twee weken whoooooeeeehooooeeee samen met Val naar een grote stad weet even niet meet hoe die heet en dan gaan we lekker naar de forever 21 dat is zo'n leuke winkel. Moet je maar eens kijken op die site, zulke leuke kleren oyeah! En ook al bijna vakantie. Dus eigenlijk gaat alles wel super goed hier.

Alleen het zwemmen en mn maaties daar mis ik super erg. Hier is het gewoon niet leuk om te zwemmen dus ga maar 2x in de week. Echt te weinig maarja het zijn niet anders): echt die mensen zwemmen zo langzaam en als ik naar die zwemclub wil moet ik eerst 30 min met de bus, na laat maar dan):

Ik slaap samen met Rinske op een kamer en echt ik denk dat ik heimwee naar dat kind ga krijgen als ik thuis weer alleen in een kamer slaap. We hebben de grootse pret om niks en ja dat is gewoon GE-WEL-DIG;D haha.

Als ik nou wat meer informatie heb over leuke dingen dan zal ik weer een nieuw verslag maken^^

doeii lieve mensen<3

  • 12 Maart 2013 - 14:13

    José:

    Nou als je terug komt in Nederland moeten we engels tegen je praten zo te horen?! Ben je al een keer in een pub geweest? Lijkt me hilarisch om jullie in een pub te zien :-P Veel plezier alvast samen met Jeroen. Ook dat gaan we vast wel lezen ? xxx

  • 13 Maart 2013 - 12:14

    Rachie:

    Weer een mooi verhaal Ari!! Zal straks ook wel weer wennen zijn om na deze weken weer thuis te wonen! Nu word je wel heel zelfstandstandig natuurlijk. Zelf wassen,afwassen,eten koken, boodschappen doen, overal op tijd op de afspraken komen! :p Miss kun je ook nog wel iets doen met de lunch op je stage zodat de kinderen geen dikke vette monsters worden! Of mag je je daar niet mee bemoeien? Xx

  • 15 Maart 2013 - 10:38

    Oma:

    Wat heerlijk om te lezen dat het goed metjou en vriendin gaat. Opa en oma doen het ook goed met elkaar en wat pillen erbij. Je mem kan heerlijk vertellen over haar muziekavonden, zij is een prachtmens. Jullie gaan heerlijk shoppen? Hoeveel dagen vakantie hebben jullie dadelijk? Dikke pakkert van oma en opa en groeten aan rinske.

  • 17 Maart 2013 - 09:49

    Rutger:

    Niets te vertellen.... haha! Wordt nog wat alsje wel wat te vertellen hebt! Leuk te lezen dat t super gaat. Doei.. OOmpie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 10780

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: