Reisverslag 7 - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 7 - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 7

Blijf op de hoogte en volg Arianne

23 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Hee hallo mensen! Over stage en alles heb ik weer super veel te vertellen;D afgelopen vrijdag was er spring fair, een lente feest waarbij alle klassen van de school wat gingen maken om te verkopen. Year 4,5,6 hadden spellen bedacht waarvoor je geld moest betalen en bij de foundation waar ik dus stage loop gingen we cakejes maken en versieren. Vanaf dinsdag zijn we hier mee bezig geweest echt heel leuk was dat! Bakken en versieren vonden de kinderen ook super leuk en ik had er ook erg veel plezier aan. Bij Val in de klas hadden ze taarten gebakken echt super mooi. Die dingen die we gemaakt hadden gingen ze vrijdag dan verkopen.

Helaas ben ik niet op de spring fair geweest): want ben samen met de meiden zijn we Nasr Meadowhall gegaan en heb ik daar mijn treinkaartje gekocht naar Manchester. Want ja daar ben ik nu!;D vanmorgen vroeg om 8uur in de bus naar de trein en Jeroen ontmoet in Manchester;D echt een super dag gehad vandaag! Zo leuk om weer even iemand anders te zien van thuis en even en het helemaal weg te zijn van mijn vertrouwde omgeving;D echt vrieskou hier gewoon ook echt mooker veel sneeuw gevallen. Serieus m'n uggs zijn nu officieel verrot verklaard): maar we zijn dus naar old stretford geweest!;D was echt mooker leuk! Rondleiding door het stadium gehad en door het Manchester united museum gelopen, echt super leuk! En verder een beetje verdwaald in de stad en van allemaal gebouwen die Jeroen leuk en mooi vond foto's gemaakt, haha serieus dat waren er heel veel maar echt een hele leuke dag gehad vandaag! Nu echt super moe en straks maar lekker slapen in een bed waar ik de veren van het matras gelukkig niet voel zoals in de Full-Life Church.

Engels praten is leuk echt heel leuk en het gaat steed beter. Maar ben wel blij dat Jeroen nu even Engels voor mij praat en ik gewoon mee kan lopen en niet hoef te denken ooo waar moeten we heen zoals ik dat nu al bijna 6 weken doe. Gaat echt heel snel zit hier nu dus al 6 weken en wil eigenlijk echt niet maar huis, ja natuurlijk wel naar huis om iedereen weer te zien, maar omdat het allemaal zo normaal is geworden ja denk ik dat ik juist heimwee naar hier ga krijgen. Wel echt een mis momentje gehad vorige week. Met zwemmen zijn we gepromoveerd naar een hogere competitie klasse (applaus) en zaterdag was het promotiefeest. Helaas was ik hier niet bij. Toen ik tijdens het feest ging Skype met Lisanne en iedereen zag dacht ik echt van en nu wil ik echt thuis zijn! Ja zwemmen mis ik echt super erg!):

Ojaa Rachie nog even antwoord op je vraag, helaas kan ik niets doen aan de lunch op school voor de kinderen. Er is elke week een schema met wat er gegeten word. Dit schema is ingedeeld in even en oneven weken en daar wijken ze niet van af, helaas want het is e echt te vet voor woorden.

Nieuwe foto's van de afgelopen tijd komen later want ik heb nu m'n laptop niet bij me waar ik m'n camera op kan aansluiten!

Ojaa nog een laatste ding! Over 2 weken zit ik gewoon mooker 5 dagen in LONDEN;D hoe mooker gaaf is dat dan! Samen met Rinske en Val gaan we daar echt even een feestje bouwen whoooeeeehoeeee!

Toedaloeee xx

  • 24 Maart 2013 - 10:41

    Laura:

    Bij jou gaat de tijd ook snel! Ik ben ook al langer dan 6 weken weg. Je vermaakt je gelukkig goed! Nog heel veel plezier, ook nu er een bekende bij je is! Groetjes mijjj x

  • 24 Maart 2013 - 13:30

    Oma Van Aanholt:

    Heerlijk om te lezen dat je er iedere dag weer wat moois van maak en samen met Jeroen zwalken door Manchester. Op jouw leeftijd was ik door londen aan het zwalken; en mijn moeder in signapoore ontmoeten!!! Leg wat truien op je matras in Full-Life-Church!! Zwemmen verleer je nooit,hoor!Leuk om je heldere stem te hebben gehoord. Liefs van opa en oma.xxxxxxx

  • 24 Maart 2013 - 15:19

    Rachie:

    Leuk om weer een verhaal te lezen van je Ari!! En dank voor t antwoord! ;) Ben blij dat jij daar sneeuw hebt. Hier waait t alleen wel erg hard (windkracht 7/8/9 of miss nog wel harder) en is t heeeeeeeeeeeel erg koud!! (gevoelstemperatuur -17 graden!!) Veel plezier nog meid!! X

  • 03 April 2013 - 21:40

    Oompie:

    Super verslag weer..... ik ben jaloers op je, kunnen we niet ruilen.. hahaahahaha doei !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 675
Totaal aantal bezoekers 10776

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: