Reisverslag 8 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 8 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 8

Blijf op de hoogte en volg Arianne

09 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Hee hallo daar! Al een tijdje niks van me laten horen want ja een beetje drukkig allemaal in de vakantie. Twee weken geleden,whoo dat klinkt lang terug haha. Maar toen was mijn laatste stage week voor de vakantie, haha samen met m'n stage begeleidster de dagen afgeteld en aan elk eind van de dag een 'dansje' gedaan hahaha was echt funny. En toen ja toen was het vakantie;D alleen was ik de eerste 5 dagen dus ziek): wel dingen gedaan maar voelde me nou niet helemaal super): en nu alleen nog super erg verkouden maarverderweer helemaal beter. Zondag en maandag was het natuurlijk Pasen haha maar ja alles in dat gat hier waar we leven was dicht dus op eerste paasdag zijn we wezen wandelen in de ooo zo mooie natuur hier ughum,en maandag gingen we golven^^ dat was echt zo awesome hahaha.

Dinsdag was tot nu toe de beste dag van de vakantie. Samen met Val naar Birmingham geweest en geshopt bij de forever21, super winkel echt moet je maar kijken op www.forever21.com echt een geweldige winkel, mooker groot echt niet gezond meer gewoon 3 verdiepingen met alleen maar kleren echt GE-WEL-DIG. Verder natuurlijk ook de stad een beetje gezien(: gewoon maar een end heen lopen en zien waar je uit komt heb ik van Jeroen geleerd dus dat heb ik dan maar toegepast haha. We hadden bij een Engels thee huis echt lekkere thee gedronken en konden we eindelijk een keertje in de zon zitten echt lekkere dag gehad dus. Wel wat blunders gehad maar daar wil ik het verder niet over hebben....

Donderdag gingen we naar Nottingham, daar waren grotten dus wij dachten jaaa dat moet mooi zijn. Nou t was mooker nep en saai dus dat was wel jammer. En eindelijk had ik daar het shirtje gevonden waar ik al anderhalfjaar naar opzoek was. Echt blij dat ik die gevonden heb jo! Ojaa ook nog met Robin Hood op de foto geweest!;D wel een beeld natuurlijk xD. Vrijdag gingen Rinske en ik naar Sheffield en toen hadden we een mooker chille plek gevonden waar we lekker konden zonnen, was echt een heerlijke dag(: zaterdag en zondag niks gedaan. Zaterdag ging Anouk voor een week terug naar huis en kwam Valerie terug uit Londen samen met haar moeder. Maandag, dat was gister samen met Rinske naar Leeds geweest. Leuke stad maar verder nou niet echt spectaculair wel in de grootse markt van Europa geweest, tenminste dat zij die man van de VVV dus dat geloof ik dan maar.

Ojaa nog een grappig verhaal hahaha, we gingen gister even wat drinken bij de Starbucks. Wij zaten binnen en er zaten twee (lelijke) Engelse jongens buiten. Maar als iemand mij aankijkt ga ik natuurlijk terug kijken xD en opeens draait die andere jongen zich ook om gingen ze wijzen naar mij haha en opeens begint hij te zwaaien en Rinske terug zwaaien dus wij dachten ja we gaan daar naar buiten moest ik gewoon beginnen met hoi zeggen na hoe een grote held op sokken ben je dan? Haha was echt heel hilarisch!;D

En ik heb in een Engelse auto gezeten. Echt heel apart om aan de andere kant mee te rijden en op de snelweg auto's aan de andere kant in te halen haha. De vrouw reed gewoon 150km p/u op de snelweg dat mag gewoon hier in Engeland.

Morgen lekker 5dagen naar Londen!;D zo super veel zin in hea! En als we terug komen eerst 3dagen in een hotel slapen omdat er dan andere mensen in onze kamer komen. En daarna nog maar 2weekjes, echt de tijd gaat zo super snel. Word zeker weer wennen het drukke leven in Nederland haha zwemmen, school, krantenlopen, huiswerk. Maar dat zie ik dan allemaal wel weer. Eerst nog even genieten van de laatste 3 weken hier!;D

Toedaloooeeee xx


  • 11 April 2013 - 15:03

    Rachie:

    Weer een leuk verhaal Ari!! En ook leuke foto's. Time flys when you having fun! Nog maar even genieten van je laatste weken!! X

  • 12 April 2013 - 21:46

    Desiree:

    hoi meissie,weer genoten van je achtste reis verslag.Heerlijk om te lezen wat je allemaal beleefd.
    Nog maar 3weken en je bent weer thuis in Nederland.Fijn om je weer om me heen te hebben.Nu nog ff
    genieten daar in Engeland.dikke kus mems:-)

  • 12 April 2013 - 22:50

    Oma En Opa:

    Eindelijk je verslag kunnen uitprinten, op een andere manier gevonden. Toch wel gezellig hoor, wat je allemaal beleefd en geen vleermuizen in die grotten? Gelukkig waren het oerlelijke jongens, want anders??!! Je foto in londen getagged op facebook, te gek Ari. Pakkert van ons beiden. Nog even -bonkeren meid. Doeiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 10770

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: