Reisverslag 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 9 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 9

Blijf op de hoogte en volg Arianne

12 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nu een verslag uit Londen! Haha ik zal het hele verhaal even gaan vertellen want het is echt te awesome! Nou we gingen woensdag middag richting Londen. Met de bus was het ruim 4 uur rijden maar gelukkig overleeft hihi wapp helpt altijd tegen de verveling, vooral met gezellige mensen(: nou toen waren we eindelijk in Londen en moesten we met de metro richting Queensway. Een hele onderneming als je niet helemaal bekend met de metro, na even zoeken de goede metro en de jeugdherberg gevonden. Echt een jeugdherberg is niks voor mij! Schrok me dood toen ik daar die kamer 104 binnen kwam echt waar ik dacht waar ben ik nu dan?;o en Rinske en Valerie hadden precies het zelfde!

De eerste nacht slapen was echt een grote HEL!had die nacht maar 2uurtjes geslapen wat vooral kwam door de mensen die lekker hard aan het snurken waren dus die dag daarna maar meteen oordoppen gekocht haha. Donderdag hebben we echt super veel van de stad gezien en ik weet nu helemaal hoe de metro werkt haha als ik mn plattegrond maar heb! Dan komt alles goed haha. Was echt heel leuk ook omdat ik met school in de 4de klas al een keer eerder in Londen ben geweest, en heel veel dingen herken ik nog gewoon. Echt super leuk dus. Gister zijn we naar de Londen Eye geweest. En nog naar soort marktjes ofzo, geen idee meer hor dat ook alweer heten. Maar en we waren alle drie zo super moe omdat we zo weinig geslapen hadden. Nog naar Buckingham palace geweest en de wisseling van de wacht gezien, haha was erg leuk om mee te maken. En 's avonds naar Leicester Square geweest en daar gegeten.

Vandaag ook veel dingen gedaan, haha best wel een druk schema want ja wil natuurlijk wel bijna alles zien haha. We zijn naar the National Gallery geweest en we hebben de tower Bridge gezien en over heen gelopen. Maar omdat het super regende hebben we 2 uur binnen in een cafeetje gezeten en lekker wat gedronken. Echt mooker zuur want door die PIEP regen zijn m'n uggs helemaal verrot. Ze waren weer 'mooi' maar nu zitten er allemaal zwarte vlekken op, het lijken net brandplekken ofzo. We zijn naar Oxford street geweest en naar Sint Paul's kathedraal. Zoveel gelopen vandaag ook dat mn knieën en voeten niet meer mee werkde op het einde van de dag en dat ik serieus gewoon in elkaar storte haha. Morgen ook weer allemaal leuke dingen doen en zondag avond weer richting Maltby en is de vakantie alweer over.

Vandaag nog precies 3 weken en dan weer lekker thuis, heb het nu wel gehad echt 11weken is lang genoeg(:

Ojaa nog een super leuk ding! Drop hoef ik niet meer te missen de laatste drie weken want heb van Kim en Jeroen 10 zakken drop gekregen en Nijntje koekjes^^ echt wel genieten;D echt super!

Na dit was het wel weer voor nu;D

xx

  • 13 April 2013 - 11:08

    Marijn:

    Supertof om te lezen, truffel! Heel veel plezier nog. Dikke kus uit Wormer!

  • 13 April 2013 - 14:22

    Rachie:

    En weer zo'n leuk verhaal!! Blijft leuk om te lezen! Kim en Jeroen hebben je weer verwent dus! ;) X

  • 14 April 2013 - 00:45

    Kim:

    Leuk om te lezen! Vind het ook wel weer mooi geweest hoor, fijn dat je snel weer thuis komt! Esmee mist 'Janne' ook!
    Hihi.... Wij zijn IKV weer veilig thuis.
    Xxxx en geniet nog lekker van Londen en de drop.

  • 14 April 2013 - 10:49

    Rutger:

    Ari, echt vet fijn dat het lekker gaat, jij kan Londen aan, dan kan je de wereld aan... Top!! Oompie

  • 14 April 2013 - 20:41

    Desiree:

    hoi.Jammer van de regen in Londen maar ja niets aan te doen.Tjee nog 3weken stage en de engelse kids om je heen het gaat best snel :-) .Heerlijk om je op 3 Mei weer om me heen te hebben.xxx je mens

  • 15 April 2013 - 09:51

    Chantal:

    ben echt jaloer op jou!! ik wil ook naar London :O en zoo veel drop hahaha nou j aik zie je weer over 3 weekjes!! xx loveyouuuuu

  • 18 April 2013 - 07:40

    Christa:

    Hai meis,

    Ik lees je reisverslagen altijd met plezier!
    En wat gaat het snel...ik wens je de laatste stage weekjes nog veel plezier.
    Xx Christa

  • 23 April 2013 - 10:21

    Margriet:

    Hoi Arianne, Ik hoop dat de laatste dagen in London je zeer goed bevallen, maar dat zal wel lukken! ik vond het in elk geval leuk om je verhalen mee te lezen!!
    Nog veel plezier en tot in Zaandam
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 10778

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: