Reisverslag 10 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 10 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 10

Blijf op de hoogte en volg Arianne

25 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Hee hallotjes! Al weer even geleden dat ik wat van me heb laten horen dus hier weer een verhaaltje van mij(:

De laatste dagen in Londen waren super leuk! Nog veel dingen gezien en uitgeweest in Londen, maar echt dat is niks alles sluit al rond 24.00 dus t uitgaansleven begint al rond 8 uur ofzo;o het was wel super leuk! Zondag 14 april zijn we in de avond weer terug gegaan met de bus naar Maltby, lange reis en we waren ook pas rond 23.00 thuis ofzo maar het was zeker super!;D

En toen meteen die maandag begon het echte leven weer. Meteen stage wat natuurlijk weer leuk en gezellig was. Echt jammer want ik begin nu echt de kinderen op stage te kennen en ik weet nu welke dingen ik gewoon kan gaan doen en wat er van mij verwacht word en dan heb ik nu nog maar 3,5 dagen stage. Aanstaande woensdag is mijn laatste stage dag hier, officieel is het donderdag maar dan kan ik dan rustig mijn spullen gaan inpakken, jaja nog maar 8 dagen!;D jammer dat ik mn stage niet mee kan nemen naar Nl want dat had echt super geweest. Verder natuurlijk wel weer fijn om naar huis toe te gaan en de mensen die ik zo gemist heb weer te zien!;D

Dit zijn ook de laatste paar dagen dat we met zn vieren zijn thuis. Frank de leraar die over de Engeland stages gaat komt samen met 4 andere meiden zaterdag al naar Maltby toe en vanaf dan zijn we dus niet meer alleen. Gaat zeker wennen 5 mensen om je heen die je eigenlijk niet zo goed kent maarja t moet maar(:

Als we 3de weer naar huis gaan hoeven we gelukkig Niet met al onze koffers in de bus en de trein. Sharon de vrouw van de kerk heeft een grote taxi bus voor ons geregeld waar onze koffers en wij met zn 4en in kunnen. Helemaal topp en goedkoper als dat we met de trein zouden gaan;D super dus!

Laatste weekend hier nog even leuke cadeautjes kopen om mee naar huis te nemen en dan maar hopen dat mn koffer niet te vol en te zwaar gaat zijn!

Laat nog wel wat van me horen de komende 8 dagen! xx

  • 25 April 2013 - 14:43

    Daphne:

    Veel plezier de laatste dagen en tot in het zwembad!!!

  • 25 April 2013 - 15:06

    Margriet:

    Nog heel veel plezier de laatste dagen!

  • 25 April 2013 - 22:34

    Marijn:

    Heeeee truffeltje!
    Geniet nog lekker van je laatste dagen in Engeland.
    Enjoy, sweety!!!
    Kus!

  • 26 April 2013 - 12:40

    Oma En Opa:

    Nog even en dan mag ik je weer vasthouden; fijn dat je ook weer ons wilt zien en nog mooie en gezellige stagedagen. Deze weer geprint en ook liefs van opa en oma, oojk aan je vriendin. Zoenen.

  • 26 April 2013 - 16:31

    Rachie:

    Hey Ari, ook dit verhaal is weer leuk om te lezen! ;) Wat een aardige vrouw om een grote taxibus te regelen voor jullie! Miss ook wel handig als je zoveel dingen gekocht hebt! Hihihi Nu nog maar even afwachten of je wel alles mee mag nemen! :p Heel veel plezier nog de laatste dagen!! X

  • 26 April 2013 - 22:19

    Mariska :

    Leuk om je verslagen te lezen. Ik zit nu dus nog in Frankrijk maar volgende week zijn we allebei weer in ons kikkerlandje terug waar ze dan ineens een koning hebben gekregen. Geniet nog maar ff lekker in Engeland, ben benieuwd hoe goed je nu Engels spreekt. Bye bye and see you later!

  • 28 April 2013 - 10:43

    Rutger:

    Niet ALLES meenemen uit Engeland hoor.... !! Dat mag niet hahaha ! Doei , oompie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 10772

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: