reisverslag 2 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu reisverslag 2 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

reisverslag 2

Blijf op de hoogte en volg Arianne

20 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Nou hier weer een verslagje vanuit het oude Engeland. Gister en vandaag hebben we vooral de buurt verkend waar we verblijven. Het is echt super groot hier, nou waar we met de bus allemaal kunnen komen. Want echt van Maltby waar we verblijven en echt naar het centrum is gewoon 30min met de bus. Als we boodschappen moeten doen whooo duurt serieus gewoon ruim anderhalf uur. Echt wel lang maarja moeten natuurlijk wel voordelig boodschapjes hebben haha. Helaas bij deze Lidl hebben ze geen multivitamine met de blauwe dop, jammer weer.

Ik had maandag een telefoon kaart gekocht maar die deed het dus niet op mijn telefoon. Gister in een groot winkelcentrum terug gegaan en toen werd mij verteld dat ze er niks aan konden doen. Ja daaag daar natuurlijk niet mee blijven zitten en vandaag weer naar een van die winkels geweest en gelukkig konden ze me hier wel helpen, na een uur dan eindelijk een nieuwe simkaart en internet op mijn eigen mobiel. Serieus zevende hemel haha. En hier echt wauw winkelcentrums zo bagger groot. Echt je verdwaald er gewoon het is zo groot niet normaal meer. En echt op een centraal punt echt kan je overal eten echt serieus overal. Helaas nog niet gedaan. Moet eerst maar weer eens gaan sporten hahaha.

Nou ik heb dus voor het eerst in mijn leven Fish and Chips gegeten maar serieus dat is zo super vet. Een keer misschien lekker maar never dat ik dat vaak ga eten ofzo hoor. Gewoon zachte patat met een vis erop gepleurd en ook nog hele vieze groene saus ofzo, dat zag er zo vies uit dus heb dat maar niet genomen haha.

Gister waren we ook nog naar de stage van Rinske en Anouk geweest. Die van Rinske is echt super uber leuk. De kinderopvang in Engeland is echt heel anders dan in Nederland. De kinderen zijn zo vrij daar en mogen gewoon doen wat ze willen wanneer ze willen. Echt heel leuk. Haha en op de stage van Rinske hing een One Direction poster haha ben dus niet de enige die obsessed is gelukkig dan maar. De stage van Anouk was heel anders. Het was een grooter gebouw en veel meer ruimtes. Ze kunnen daar tegelijk wel 40 kinderen opvangen whooo zoveel hea.

Weetje wat ook zo super leuk is hier, je kan over mensen praten die naast je zitten. Echt de ergste denken zeggen want ja ze verstaan het toch niet. Zo super is dat echt hoor hahaha.

Echt nog geen idee wat we morgen gaan doen, lekker vakantie dus denk maar rustig aan, lijkt me een heel strak plan. Ik ga ook nog even uitvinden hoe ik foto's kan plaatsen en dan kunnen jullie die ook allemaal zien;D ojaaa, probeer om om de dag een verslag te plaatsen maar nu ik internet heb moet dat zeker wel gaan lukken;D

Na ik zeg toedaloeeee losers.
(Dat losers is niet persoonlijk bedoeld maar is gewoon leuk om te zeggen, moet je wel de klemtoon leggen op toedaloooeee)

  • 21 Februari 2013 - 11:25

    Oma Van Aanholt:

    Blijf op deze manier met je in contact, terwijl ik je verslag uitprint. Je wordt steeds bijdehanter merk ik en je gaat er overal achteraan, goed meid! Kun je geen oude fiets op de kop tikken, zodat je niet hoeft te bussen??Zijn de wegen te slecht en is het erg koud? Wanneer moet je beginnen? Liefs van de oudjes in edam

  • 22 Februari 2013 - 22:04

    Rutger:

    Heee Ari, wat kun je leuk schrijven ! Zit gewoon te schudden buiken.... hahahaha... Lekker dat je kan kwekken over mensen zonder dat ze je begrijpen, da's dikke LOL ! Veel plezier daar.... doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 10791

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: