Reisverslag 3 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Reisverslag 3 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Reisverslag 3

Blijf op de hoogte en volg Arianne

23 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Heee hallooootjes,
Eigenlijk niet zo heel veel te vertellen maar toch weer een verslagje uit Engeland;D Echt dat we internet hebben dat ik gewoon echt een wereld geschenkt. Eergister hebben we helemaal niet zoveel gedaan eigenlijk helemaal niks. We hebben een beetje Maltby verkent. Maar eigenlijk niet veel te doen ofzo dus wel jammer.

Gister ochtend zou ik gaan zwemmen maar uiteindelijk niet gedaan, ach ja morgen weer een dag hea haha. We moesten voor 10 uur weg uit de Full Life Church omdat er andere mensen kwamen en ze onze kamer nodig hadden. Na prima wij dus wij om 12 uur naar het hotel ingecheckt en daarna gezellig met Rinske een dagje weg geweest.Hahahaha echt gewoon de hele hele hele hele dag gelachen om niks was echt heel gezellig. Echt zuur ik ging dus een shirtje passen en opeens was mijn pandora armbandje kapot gegaan): mweeeeeh dus helaas een nieuwe moeten kopen, maar als ik in Nederland ben dan ga ik samen met mn lieve oma hem laten maken<3 en heb echt een Engelse bedel gekocht dus die zet ik ook wel bij mijn foto's enzo.

Nou het is echt zo super leuk dat je kan praten over mensen enzo. Gister hebeben Rinkse en ik serieus gewoon 30 minuten op een bankje gezeten en alleen maar jongens zitten kijken, en ja we zijn echt verwend in Nederland want het gemiddelde cijfer was een 3. Hahahahaha echt dat was zo super geniaal hea! Verder hadden we nog gegeten in Meadowhall, was erg lekker. Terug in het hotel gingen we nog maar even lekker niks doen en nog meer niks doen haha. Ja gister was een erg gezellige dag. En Rinkse had echt een geweldige actie, het was iets van 12 uur en we gingen slapen maar er waren mensen op de gang en die waren zo hard aan het praten dus Rinske springt haar bed uit loopt naar de deur en schreeuwd echt mooker hard 'Can it please be quiet over there' Hahaha was echt geweldig. Toen waren ze wel stil en konden wij lekker slapen.

Vandaag moesten we weer het hotel uit en terug naar de Full Life Church, er waren echt nog super veel andere mensen maar gelukkig konden we weer onze kamers in. Even met mijn lieve vriendinnetje Lisanne geskyped. Echt leuk om mensen weer te zien en te spreken ookal zit je hier maar een week het is toch fijn. Dus mensen we kunnen skype en dan kan ik je het gebouw laten zien, als je dat leuk vind. En voor oma vraag even aan mijn Daddy of hij een keertje langs komt met de laptop dan kunnen we even kletsen oomie<3 dus wapp maar je skype als je dat wil en dat komt het voor de bakker;D

Vandaag weer helemaal niks gedaan, vakantie is zo fijn hea, alleen jammer morgen laatste dagje en dan begint het echte leven weer. Heb super veel zin in mn stage en hoop ook echt dat het leuk is.

Dikke kus vanuit Engeland!

  • 24 Februari 2013 - 02:27

    Kim:

    He Ari,
    Leuk verslag weer! Leuk hoor. Kunnen wel een keer skypen, leuk. Vindt Esmee ook wel leuk.
    Geniet lekker van je laatste vrije dag en voor maandag succes!

  • 24 Februari 2013 - 14:16

    Oma Van Aanholt:

    Heb jullie prachtige kerk gezien op google-earth, geweldig mooie basiliek, lijkt het wel. De juwelier in volendam was heel meegaand t.o.v. het repareren van jouw pandorra-armband, dus geregeld!! Morgen dus naar je stageplek, ben benieuwd! Liefs van opa (knapt op) en oma, zoenenene.

  • 25 Februari 2013 - 09:06

    Chantal:

    hee zusiee ik mis je heeeeel erg is zooo stil in huis haha papa komt helemaal tot rust en z'n blauwe plekken zijn bijna weg hahaha maar geen zorgen ik zal em wel ff knijpen dan hoef je straks niet helemaal overnieuw te beginnen hahaha xxx veel plezier vandaag op je eerste stage dag denk aan je xxx loveyou

  • 25 Februari 2013 - 16:36

    Rach:

    Hey Ari,

    weer een mooi verhaal! Succes op je stage! ;)

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 10782

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: