Stage in Engeland - Reisverslagen van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu Stage in Engeland - Reisverslagen van Arianne Hendriks - WaarBenJij.nu

Stage in Engeland

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2013

Reisverslag 11

25 April 2013

Reisverslag 10

12 April 2013

Reisverslag 9

09 April 2013

Reisverslag 8

23 Maart 2013

Reisverslag 7
Arianne

In Nederland volg ik de opleiding kinderopvang. Samen met Rinske, Valerie en Anouk ga ik een groot avontuur aan. Voor drie maanden stage lopen in Engeland op een basisschool. Ik beheers de Engelse taal helemaal niet zo goed dus dit gaat voor de eerste paar weken een grote uitdaging worden. Ik probeer zoveel mogelijk reisverslagen te maken, dus als je het leuk vind om met mij mee te leven moet je het vooral gaan lezen. Veel plezier!

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10779

Voorgaande reizen:

17 Februari 2013 - 03 Mei 2013

Stage in Engeland

Landen bezocht: